Laatste nacht in Vaals!!! - Reisverslag uit Vaals, Nederland van Guido Staps - WaarBenJij.nu Laatste nacht in Vaals!!! - Reisverslag uit Vaals, Nederland van Guido Staps - WaarBenJij.nu

Laatste nacht in Vaals!!!

Door: Guido

Blijf op de hoogte en volg Guido

05 Juni 2012 | Nederland, Vaals

Zo, alles is in gepakt!!!!
Wat een mens niet allemaal mee wilt nemen, hahaha

Eindelijk is het zo ver, na een paar keer verplaatsten (nee, niet uitstellen ;-) ) stap ik morgen om 14:00 uur op het vliegtuig richting Sydney. Danny komt me om 8:00 uur ophalen en dan brengt ie me naar Schiphol.

Wat ga je eigenlijk allemaal daar doen, een vraag die ik vaak heb gehoord afgelopen dagen.
Nou, een echte planning heb ik niet, heb zoiets ik laat het lekker op me af komen. Als ik daar aankom probeer ik meteen wat mensen te leren kennen en ga ik opzoek naar plekken waar ik eventueel zou kunnen spelen.
Dat lijkt me in ieder geval het leukste om daar ook een beetje aan de bak te komen met de muziek, zoals ik dat hier nu ook een beetje doe.

Maar goed, mocht dat niet 1 2 3 lukken, zijn er nog genoeg andere mogelijkheden. De tijd zal het uitwijzen :-)

Goed, ik kruip eens m'n nest in, over 6 uurtjes gaat de wekker weer.

Ik ga m'n best doen om deze blog leuk bij te houden en leuke reacties zijn altijd welkom, voel ik me toch een beetje thuis aan de andere kant van deze aardkloot :-)

We keep in touch!!!

  • 05 Juni 2012 - 04:36

    Patricia:

    Veel plezier! Goede reis en we houden je blog in de gaten. Succes!

  • 05 Juni 2012 - 06:49

    Monique Van De Waars:

    Haha, heb ik weer, mijn naam past niet in het hokje... whatever, dat is niet waar het om gaat!

    Heel veel plezier aan de andere kant van de wereld. Ik baal er nog steeds van dat ik mijn trip Australie heb gecanceled voor een job die ik nu alweer moet verlaten... dus je krijgt al mijn plezier dat ik gehad had moeten hebben ook nog mee. Dan kan het niet meer mis gaan!

    Post je ook af en toe een fotootje?!

    Gr. Monique

  • 05 Juni 2012 - 07:27

    Judy :

    Veel plezier down under :-)
    Heel Vaals zal dit avontuur van je gaan volgen. Ik verheug me al op het volgende verslag.
    Take care & have the time of your life !!

  • 05 Juni 2012 - 10:11

    Jimmy The Saint:

    Dit keer op het vliegveld gekomen zonder dat het weer kassa was bij de politie? Of is Danny zijn auto nog aan het zoeken bij de "Abschleppdienst" zoals vorige in Düsseldorf :-)

  • 05 Juni 2012 - 17:53

    Rutger Bimmel:

    Hey Guido,

    Mooi man, lekker reizen en muziek maken! Veel plezier, ben benieuwd naar je belevenissen!

  • 06 Juni 2012 - 11:47

    :

    Heey Guido! Heel veel plezier & ben benieuwd naar je reisverslagen.. Enjoy your time in Down under :D en ben stiekem een beetje jaloers dat ik nu niet daar ben, maar nog steeds in Vaals :P groetjes Nadine

  • 06 Juni 2012 - 16:23

    Peter En Bertien :

    Hoi Guido wij konden helaas niet bij je afscheid zijn want waren op vakantie. Wij wensen jou een fantastische tijd toe, geniet ervan. Zijn benieuwd naar al jou belevenissen. Grus oes Vols Peter en Bertien

  • 08 Juni 2012 - 14:19

    Ingrid Bindels:

    Hey Guido
    Gelukkig ben je goed aangekomen ! Je zal wel blij zijn geweest toen je eindelijk uit dat vliegtuig kon . Maak er een geweldige tijd van ! Ingrid

  • 11 Juni 2012 - 11:53

    Riet:

    Hallo guido we wensen je nogmaals het allerbeste .Het was een leuke afscheidsavond in de Koffereck met een paar traantjes adiee

  • 14 Juni 2012 - 06:19

    Cindy Prast:

    Hello there!
    Zo te zien en lezen heb je het australische leven al aardig onder de knie daar!! Goed om te lezen dat je reis ook goed verlopen is!
    Contact maken met andere backpackers is is goed te doen he, zijn ze daar ook helemaal op ingesteld toch?
    Ik wens je veel plezier en ik ben benieuwd naar je volgende verslag!!
    Groetjes Cindy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vaals

Down Under!!!

Recente Reisverslagen:

09 September 2012

On the road again!!!

22 Juli 2012

eerste weekend met optredens zit erop!!!

12 Juli 2012

Greenhouses !!!!

09 Juli 2012

Go with the flow

06 Juli 2012

Orange Picking
Guido

Wat ga ik doen? Nou ja, de titel zegt het al 'The Road is my Goal'. Ik zal kijken wat de weg me gaat brengen, probeer een beetje rond te komen door hier en daar te spelen. Wat zeker is is dat ik richting het zuiden ga waar de zon zo goed als iedere dag schijnt en waar mijn flip-flops goed van pas komen :-) De laatste tijd is er veel veranderd, heb stappen in m'n leven gezet die je volgens mij maar een paar keer in je leven doet, althans ik hoop het!! Ik ga proberen een droom waar te maken waar ik een tijdje mee rond loop, wil er niet meer over dromen en over praten, wil het doen. Ik wil het ervaren en daarna kunnen zeggen 'ik heb 't gedaan' en dan een coclusie trekken of het dat gene was waar ik van droomde. Zo niet, I don't care, maar dan weet ik het wel!!! Denk dat dat soms heel erg belangrijk is in je leven. ok het klinkt allemaal alsof ik weet ik waar naartoe ga voor hoelang. Nou eerst zal ik eens een paar weken tot maanden rond rijden met m'n camper. Nogmaals 'The Road is my Goal' dus ik zie wel, en als jullie het leuk en interessant vinden houd dan deze site in de gaten en laat wat berichtjes achter, altijd leuk en gezellig. Cheers Guido

Actief sinds 04 Juni 2009
Verslag gelezen: 682
Totaal aantal bezoekers 63838

Voorgaande reizen:

05 Juni 2012 - 05 Juni 2013

Down Under!!!

28 Juni 2009 - 30 November -0001

The Road is my Goal

Landen bezocht: