Nice was very nice!!!! en tre tre tre tre chaud - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Guido Staps - WaarBenJij.nu Nice was very nice!!!! en tre tre tre tre chaud - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Guido Staps - WaarBenJij.nu

Nice was very nice!!!! en tre tre tre tre chaud

Door: Guido

Blijf op de hoogte en volg Guido

16 Juli 2009 | Frankrijk, Nice

Zo.... hier ben ik weer, het duurde ff maar dat had ook zo z'n reden :-)
Ben gisteren nl naar U2 in Nice geweest, en wat was dat geweldig!!! Ik stond helemaal vooraan, tegen het hek tussen Bono en The Edge. Heb goeie foto's kunnen maken en zoals al eerder vermeld volgende week als ik ff in NL ben dan zet ik ze er allemaal op.

Ik heb het nog nooit zo warm gehad terwijl ik uren en uren aan het wachten was om naar binnen te komen. Het was zo warm dat de organisatie had besloten om de poorten eerder te openen zodat de mensen naar binnen konden. Ik heb zeker 5 of 6 liter water gedronken en ben zo goed als niet naar de wc geweest, dat zegt toch al genoeg, niet? Maar het was het wachten waard, heb weer een hoop nieuwe mensen leren kennen. Een aantal uit Nice, die ook wat engels konden spreken en een japanner die ff 3 weken in europa op vakantie was en bijna iedere dag ergens in europa een concert bezocht. Had de gitaar ook meegenomen om wat te spelen terwijl we aan het wachten waren, zie foto: http://www.u2france.com/actu/article52397.html eentje van dichtbij later op de dag en eentje van verder toen ik nog aan een andere poort zat. Was leuk alleen een beetje te warm om zo ff wat te gaan zingen, pffffffffff.
Oh ja, ik zat al in de rij (helemaal vooraan als eerste) zonder dat ik uberhaupt een kaartje had, maar heb dus op de dag zelf nog een kaartje kunnen kopen voor dezelfde prijs, geen euro meer :-)

Uiteindelijk toen de poorten open gingen was het rennen geblazen... en ja hoor hoppa stond vooraan. Heb echt heel erg genoten, ook van Snow Patrol die ervoor speelden. Wat het mooie van vooraan staan is is dat je echt meer van de muzikanten zelf ziet, hoe ze er zelf van genieten. Nu kijken of het in Amsterdam weer gaat lukken.

Op het moment ben ik weer op weg, doel: Montpellier waar ik morgen en overmorgen moet spelen. Heb vanmorgen in de buurt van Nice geslapen daarna heb ik nog ff een uurtje op het strand gelegen en gezwommen. Wat is het mooi hier, echt prachtig. Ik snap wel waarom Bono en The Edge ook hier een huis hebben. Toen ik vanmorgen vertrok ben ik zo langs de kust van Nice gereden, echt prachtig prachtig prachtig. Mooie gebouwen langs de prachtige stranden en het azur blauwe water. (Ja ik gebruik het woord prachtig een beetje vaak, maar ik vond het nu eenmaal prachtig :-) )

Ik heb nu ff een kleine pauze omdat ik hier gratis Wifi heb, en het nog eens tijd werd om wat op de site te zetten. Zometeen vertrek ik weer en zal ik tevens ook ff kijken voor een frans telefoonnummer. Je betaald 20 euro en je hebt een pre-paid met 20 euro beltegoed. Die van Spanje is nu op en kan ik ook ff niet opwaarderen totdat ik er weer ben. Dus op dat nummer kan ik voorlopig ook niet meer gebeld/gesmst worden. Zal m'n best doen om een kaart van Franrijk te bemachtigen zodat ik weer mobiel ben.

Goed, dit was dan weer het verhaaltje van vandaag. Nu stap ik auto en probeer een mooie weg langs de kust richting Montpellier te rijden.

Tot snel weer, adieu

• 16 Juli 2009 - 16:10

Pap:

Wiiij willen foto's zien wij willen foto's zien ...
    Hey je hebt toch niet meer genoten als met mij in CampNou???

Tot soon

• 16 Juli 2009 - 16:35

Dieter:

hoie guido,
    auwe weltenboemmeler, woa blieve de fotos.

wake me up, when september ends.

de jreuss tiny & dieter,

• 16 Juli 2009 - 20:02

Marion:

Hoi Guido, hant die va U2 diesj nit jehoët? Ken ste messjien i Amsterdam i et veurprojram speële. Veul succes i Montpellier, me diesj kennende zal dat waal lukke, veul jruss oes Vols

• 16 Juli 2009 - 20:03

Patricia :

Das prachtig dat je het prachtig heb gevonden!! Leuke foto op die franse site.. Je bent goed in beeld.. Dan hebben we alvast 1 foto gezien van jou on the road...
    Nog een kleine week dan U2 in Hollandia..
    Geniet nog ff daar van het mooie weer.. Als jij deze kant opkomt, dan wordt het hier slechter.. Have FUN!!!

Groetjes

• 17 Juli 2009 - 00:06

Cinderella ;):

Hey Dude!

Bin juus heem mit dr Ron van dr Juus Zeevis...wits wal vuurprogram..Woar waal eg super gezellig. Jammer datse ut gemist has meja kins nit alles wa. haha. Kries trouwens de groetuh van ut Ivette Hollands! :) (Potverdomme lekker wief man ;))..Meh wat is los mit dienge NL telefoon?? Haste dem nog of nit? Oet dieng story's te huure nit mie wa?! Wie kien ich da in godsnaam kontakt mit dich tuup?! Zient ver os Mondig nog?! Lot mich get wete! Have Fun wa!! ;)x og van dr Ron..

• 17 Juli 2009 - 09:51

Tom:

Kiek waal dats se fit bis deenksdaach wah klinge

Jruss,

• 17 Juli 2009 - 09:51

Suzanne:

heeej Guido!!!!
    Muchos Funnos!!!
    enjoy yourself, en doe wits ut wa, keunt jot, alles keunt jot!!!!
    xx sue

• 17 Juli 2009 - 10:06

David:

Hey Guido !!

Klinkt allemaal erg vervelend zeg ;-)
    Super dat het allemaal zo relaxed is nu !!

Greetz !

Montpellier rocks again!!!!

12 Augustus 2009

potje 31en??

09 Augustus 2009

Wowww wat een lekkere avond was dat!!!
Guido

Wat ga ik doen? Nou ja, de titel zegt het al 'The Road is my Goal'. Ik zal kijken wat de weg me gaat brengen, probeer een beetje rond te komen door hier en daar te spelen. Wat zeker is is dat ik richting het zuiden ga waar de zon zo goed als iedere dag schijnt en waar mijn flip-flops goed van pas komen :-) De laatste tijd is er veel veranderd, heb stappen in m'n leven gezet die je volgens mij maar een paar keer in je leven doet, althans ik hoop het!! Ik ga proberen een droom waar te maken waar ik een tijdje mee rond loop, wil er niet meer over dromen en over praten, wil het doen. Ik wil het ervaren en daarna kunnen zeggen 'ik heb 't gedaan' en dan een coclusie trekken of het dat gene was waar ik van droomde. Zo niet, I don't care, maar dan weet ik het wel!!! Denk dat dat soms heel erg belangrijk is in je leven. ok het klinkt allemaal alsof ik weet ik waar naartoe ga voor hoelang. Nou eerst zal ik eens een paar weken tot maanden rond rijden met m'n camper. Nogmaals 'The Road is my Goal' dus ik zie wel, en als jullie het leuk en interessant vinden houd dan deze site in de gaten en laat wat berichtjes achter, altijd leuk en gezellig. Cheers Guido

Actief sinds 04 Juni 2009