Camping Pommier - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Guido Staps - WaarBenJij.nu Camping Pommier - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Guido Staps - WaarBenJij.nu

Camping Pommier

Door: Guido

Blijf op de hoogte en volg Guido

18 Augustus 2009 | Frankrijk, Parijs

Wat een leuke, luxe camping zeg... is wel net alsof je in NL zit. Zitten echt veel hollanders hier. Vanavond lekker gespeeld een uurtje op het terras op een groot podium met geweldig geluid!!! Was harstikke gezellig... Kan ik vaker een stop komen maken als ik in de buurt ben, een super camping.

Vanmorgen ben ik vertrokken vanuit Rouairoux, heb er een tijdje over gedaan. Hier en daar een file en toen ik er bijna was een mega regenbui. Ik merk dat ik steeds dichter bij Nederland kom (maar ben nog steeds een behoorlijk stuk verwijderd). Het kwam vandaag ff met bakken uit de hemel. Natuurlijk wel weer handig, de auto is toch weer wat schoner :-)

Lig nu in m'n camper en heb gewoon Wifi, het schijnt op de hele camping te zijn. Niet slecht!!!

Maar goed, morgen weer een lange dag on the road, dus ik ga maar eens lekker slapen!!!

Groetjes

• 18 Augustus 2009 - 00:32

Patries:

hey broer

kom jot heem,en als je hier bent schijnt de zon,woensdag 30 graden!

liefs patries

• 18 Augustus 2009 - 06:51

Patricia:

Hi!
    Op de camping had je het toch gevoel dat je in Hollandia ben zeker met al die NL-ers.. Hier is het alleen maar mooi weer.. Komende dagen boven 30graden.. Nee geen buien;-)Have fun on the road!
    Groetjes Patricia

Montpellier rocks again!!!!

12 Augustus 2009

potje 31en??

09 Augustus 2009

Wowww wat een lekkere avond was dat!!!
Guido

Wat ga ik doen? Nou ja, de titel zegt het al 'The Road is my Goal'. Ik zal kijken wat de weg me gaat brengen, probeer een beetje rond te komen door hier en daar te spelen. Wat zeker is is dat ik richting het zuiden ga waar de zon zo goed als iedere dag schijnt en waar mijn flip-flops goed van pas komen :-) De laatste tijd is er veel veranderd, heb stappen in m'n leven gezet die je volgens mij maar een paar keer in je leven doet, althans ik hoop het!! Ik ga proberen een droom waar te maken waar ik een tijdje mee rond loop, wil er niet meer over dromen en over praten, wil het doen. Ik wil het ervaren en daarna kunnen zeggen 'ik heb 't gedaan' en dan een coclusie trekken of het dat gene was waar ik van droomde. Zo niet, I don't care, maar dan weet ik het wel!!! Denk dat dat soms heel erg belangrijk is in je leven. ok het klinkt allemaal alsof ik weet ik waar naartoe ga voor hoelang. Nou eerst zal ik eens een paar weken tot maanden rond rijden met m'n camper. Nogmaals 'The Road is my Goal' dus ik zie wel, en als jullie het leuk en interessant vinden houd dan deze site in de gaten en laat wat berichtjes achter, altijd leuk en gezellig. Cheers Guido

Actief sinds 04 Juni 2009