Wowww wat een lekkere avond was dat!!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Guido Staps - WaarBenJij.nu Wowww wat een lekkere avond was dat!!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Guido Staps - WaarBenJij.nu

Wowww wat een lekkere avond was dat!!!

Door: Guido

Blijf op de hoogte en volg Guido

09 Augustus 2009 | Spanje, Barcelona

Zo, zit net ff in de camper. Wat een avond :-) Heb net een optreden gehad wederom in Michael Collins in Barcelona... was echt super, mensen gingen helemaal uit hun dak, maak ik niet altijd mee in een ierse pub. Ik was drijf en drijf nat, heb m'n hemd net echt kunnen door en door nat het water (zweet) drupte er zo vanaf... pfff, een heerlijk gevoel is dat.
Hier ga ik echt vaker terug komen, dan maar snel ff een vliegtuig pakken ofzo. Heb van de week ff gekeken op Ryanair.com kon ik dus al een vlucht boeken voor 10 euro inclusief!!! komt dan wel nog de gitaar bij, maar goed dat verdien ik dan wel weer terug hier. 10 euro van Maastricht tot Girona... dat is toch 3x niks.

Ik ben nu alleen zo goed als door m'n kleren heen dus moet maandag maar ff een wasserette gaan zoeken en ff een wasje doen.

Goed, ik kruip m'n nest in... ben behoorlijk gaar.

Seeya, Cheerz :-)

• 09 Augustus 2009 - 02:02

Ron:

hey guido!

cool beans!!

te gek om te lezen dat de gigs goed gaan! zou tijd worden dat jee eens internationale erkenning kreeg!.. heb je het al aangedurft om eigen werk te spelen?

we zijn net terug van Dranouter, K's Choice-reunie bijgewoond en daarna Flogging Molly: helemaal te gek!
    Belgische festivals RULEN!

We bekijken alles over een paar weken als je terug bent, alle foto's op n stapel..

hou je goed!

groet

p.s.: had je het treurige nieuws al gehoord?
    Willy Deville is overleden...

• 09 Augustus 2009 - 10:01

Je Zaak Waarnemer:

Super Guido dat het optreden naar wens verloopt.

Dat vochtverlies kan geen kwaad, hoef je tenminste geen nieuwe lens te kopen …

Als wij die gitaar in tweeën kunnen delen (de hals met schroeven aan de kast schroeven) dan krijg je die gitaar gemakkelijk in de handbagage.

Voor 10 Euro naar Spanje?? Ik heb van de week in noord Frankrijk 60 km autoweg gereden, was meteen al 8 Euro aan tol kwijt.
    Kun je er geen georganiseerde groepsreis naar Barcelona van maken? Daar heb je toch in Breda voor geleerd!

(Groet je zaakwaarnemer)

• 09 Augustus 2009 - 10:06

Dieter:

jodde morje, Guido,
    isj ben jraad wakker woade noa ene jeweldije optrit op e festival in d'r eschberg, dus jraad nit Barcelna.
    Wen isj ding berichte zoe huur uvver ding optredens e sjanje, da ben isj bang, dat dat met ooss e vols nuuss miee weet.
    de jruss uss vols-city Tiny en Dieter

• 09 Augustus 2009 - 13:16

Marion:

Hoi Guido
    klasse dat et jot jeet i Barcelona, du mots alleng nit verjeize dat vuur heej nor ee concert tse jot hant (concert jister i de Eschberg-arena va der Dieter woar klasse). Iesj bin jespant wie et siesj a huurt wenn duur 2 tsesame sjpaëlt (nit i et weekent va de 19de september jevelles)Lott et diesj jot joa en nor veul succes en sjpass i Barca, jruss Marion

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Montpellier rocks again!!!!

12 Augustus 2009

potje 31en??

09 Augustus 2009

Wowww wat een lekkere avond was dat!!!
Guido

Wat ga ik doen? Nou ja, de titel zegt het al 'The Road is my Goal'. Ik zal kijken wat de weg me gaat brengen, probeer een beetje rond te komen door hier en daar te spelen. Wat zeker is is dat ik richting het zuiden ga waar de zon zo goed als iedere dag schijnt en waar mijn flip-flops goed van pas komen :-) De laatste tijd is er veel veranderd, heb stappen in m'n leven gezet die je volgens mij maar een paar keer in je leven doet, althans ik hoop het!! Ik ga proberen een droom waar te maken waar ik een tijdje mee rond loop, wil er niet meer over dromen en over praten, wil het doen. Ik wil het ervaren en daarna kunnen zeggen 'ik heb 't gedaan' en dan een coclusie trekken of het dat gene was waar ik van droomde. Zo niet, I don't care, maar dan weet ik het wel!!! Denk dat dat soms heel erg belangrijk is in je leven. ok het klinkt allemaal alsof ik weet ik waar naartoe ga voor hoelang. Nou eerst zal ik eens een paar weken tot maanden rond rijden met m'n camper. Nogmaals 'The Road is my Goal' dus ik zie wel, en als jullie het leuk en interessant vinden houd dan deze site in de gaten en laat wat berichtjes achter, altijd leuk en gezellig. Cheers Guido

Actief sinds 04 Juni 2009