potje 31en?? - Reisverslag uit El Masnou, Spanje van Guido Staps - WaarBenJij.nu potje 31en?? - Reisverslag uit El Masnou, Spanje van Guido Staps - WaarBenJij.nu

potje 31en??

Door: Guido

Blijf op de hoogte en volg Guido

12 Augustus 2009 | Spanje, El Masnou

Hey...

Hier ben ik weer. Zit nu weer een beetje buiten de stad. Ik had afgelopen maandag met een spanjaard, Sergi, afgesproken in Mataró en zijn we iets gaan drinken op het strand. Was wel gezellig, maar goed dan ben ik wel m'n ideale parkeerplaats kwijt met gratis Wifi en geen parkeerkosten :(. Vanavond ga ik nog eens kijken of ik de plek weer kan veroveren. Morgen moet ik nog spelen en dan vertrek ik richting Montpellier en kom richting NL gereden. Zijn de voorspellingen een beetje ok of moet ik een beetje zon meenemen?

Op dit moment zit ik nog buiten de stad in El Masnou, dicht aan het strand waar ik af en toe een duik in de zee maak en dichtbij de Lidl waar ik goedkoop mezelf kan voorzien van de nodige voedingsstoffen :-)

Toen ik gisteren hier een 45 min geparkeerd stond kwam er een vrachtauto uit NL aangereden en ging achter me staan. Stapte er een klein kereltje (Wesly) en een kerel (Ron) uit. Kwamen uit Castricum en hebben ff een praatje gemaakt. Uiteindelijk zijn we ff de zee ingesprongen en hebben de hele avond zitten kaarten en kletsen. Hehehe best gezellig.

Ze waren met het vliegtuig gekomen om de vrachtauto op te halen. De vorige chauffeur moest naar huis omdat z'n moeder (96) was overleden. Die chauffeur komt uit Oudewater, hoe klein is de wereld!!!!

Het was heel erg fijn om weer iemand te ontmoeten waar ik een gezellige avond me heb gehad, zo spontaan. Kon ik gisteren ook ff goed gebruiken.

Goed mensen, het si weer een stuk warmer hier geworden sinds gisteren dus ik spring maar weer een effekes in de zee. Nog een week en dan weer in NL en dan naar Lowlands!!! (festival) Hopen dat het daar geen modderboel wordt, hehe.

Adios Amigos

• 12 Augustus 2009 - 17:52

Nichtje Monique:

Hallo Guido

Ja met de zon is het hier klote, breng maar mee .
    wens je verder veel plezier
    Rij voorzichtig ,

Groetjes va op het Belg

• 14 Augustus 2009 - 12:10

Ron:

weer is weer oke..
    ga je donderdag mee naar pukkelpop?

groet

Montpellier rocks again!!!!

12 Augustus 2009

potje 31en??

09 Augustus 2009

Wowww wat een lekkere avond was dat!!!
Guido

Wat ga ik doen? Nou ja, de titel zegt het al 'The Road is my Goal'. Ik zal kijken wat de weg me gaat brengen, probeer een beetje rond te komen door hier en daar te spelen. Wat zeker is is dat ik richting het zuiden ga waar de zon zo goed als iedere dag schijnt en waar mijn flip-flops goed van pas komen :-) De laatste tijd is er veel veranderd, heb stappen in m'n leven gezet die je volgens mij maar een paar keer in je leven doet, althans ik hoop het!! Ik ga proberen een droom waar te maken waar ik een tijdje mee rond loop, wil er niet meer over dromen en over praten, wil het doen. Ik wil het ervaren en daarna kunnen zeggen 'ik heb 't gedaan' en dan een coclusie trekken of het dat gene was waar ik van droomde. Zo niet, I don't care, maar dan weet ik het wel!!! Denk dat dat soms heel erg belangrijk is in je leven. ok het klinkt allemaal alsof ik weet ik waar naartoe ga voor hoelang. Nou eerst zal ik eens een paar weken tot maanden rond rijden met m'n camper. Nogmaals 'The Road is my Goal' dus ik zie wel, en als jullie het leuk en interessant vinden houd dan deze site in de gaten en laat wat berichtjes achter, altijd leuk en gezellig. Cheers Guido

Actief sinds 04 Juni 2009